härligt

Idag sov jag länge. Väldigt härligt med tanke på hur tidigt jag gick upp både måndag och tisdag. Uppskattar verkligen att få ta det lugnt utan att behöva stressa.
Idag ska jag ner på stan och göra lite ärenden. Måste kolla upp vad som hänt med skohyllan jag beställde för tre veckor sedan. Sen måste jag skicka två grejer också. Och kolla på bikini.
Om en vecka blir det packning överst på att-göra-listan! Roligt men svårt. Jag har en tendens att ta med mig för mycket grejer. Förra året tänkte jag dock efter men det visade sig då att mitt resesällskap hade hur mycket mer grejer än mig som helst = jag kände mig trist och hade typ inget att välja mellan. Fast å andra sidan var jag nog oftare nöjd med min outfit än sällskapet var...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits