fredag

Vad härligt det är att inte behöva stressa upp på morgonen utan kunna relaxa. Snart ska jag bege mig till ljusbehandlingen och sedan blir det nog gymmet tror jag. Tar med mig grejerna så jag har valet åtminstone. Fast det känns som att jag kommer åka dit, finns inte så jättemycket tid till träning i nästa vecka, så det gäller att passa på.
Idag är dte ltie gråare, men efter att ha läst andra bloggar verkar det bara änga över Göteborg. Fast vi hade ju å andra sidan riktigt fint igår!
Ikväll är dte examenstillställning och jag har absolut ingen inspiration alls. Jag har ett säkert kort, en vit
kjol med svart och brunt mönster, väldigt vid i modellen. Beroende på vad jag tar upptil kan det bli riktigt snyggt! Men det är några där som jag typ aldrig träffar och senast vi sågs var för 14 månader sedan och då hade jag på mig just den kjolen... De lär väl inte minnas det, men jag vill ändå försöka hitta på något bättre. Har två toppar, en svart i siden från In Wear och en mönstrad från TopShop men frågan är vad jag skulle ha nertill i så fall. Har mest mörka byxor/shorts/kjolar och då blir det så mörkt och vintrigt. Hmm...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits