brådis

Kvällen är här. Jag är ritkgit trött efter att ha gått upp relativt tidigt i två dagar. Det är ju bara början, men ändå, det tar på krafterna innan man vänjer sig.
Imorgon blir det halvdag som kommer sluta med en gemensam midsommarlunch på jobbet. Ska bli trevligt. De roligaste är med och chefen är inte där. Så det blir nog bra.
Vår chef har en tendens av att alltid ta över när han är med vilket innebär att det inte blir den lättsamma stämmning som det kan vara annars.

Från det ena till det andra, idag gick mitt favorit SATC-avsnitt. Vet itne riktigt vad det är som gör dte så himla bra, men Ex and the city ligger som hette på min lista. Annars gillar jag många, som The post-it always sticks twice (tror jag det heter) eller de sista två då hon är i Paris. Många bra avsnitt, men Ex and th.... är nog bäst ändå!
Någon som vill dela med sig av sitt favoritavsnitt?

Nu ska jag smörja mig snabbt och sedan sova!
Baci.

Kommentarer:
Postat av: Persita

Det sista helt klart, levde upp till förväntningarna =)

Postat av: Emmaria

Ja det har du rätt, det var toppen!

2006-06-22 @ 10:19:19
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: jlskfxgn jnzdvt

thcedrfi rceaybl rbmzp rgwd kwydtg jazlguv ftqjbegx

2006-12-31 @ 20:30:14
URL: http://www.fztpwj.zcqlfntd.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits