balkongen

Igår var jag och hämtade balkongmöbler som jag får långlåna av en kompis. Trodde först inte att de ska få plats, men det kommer de nog göra ändå... Det runda bordet får stå inne i hörnet och så för jag har framma två stolar istället för alla fyra. Möblerna är blåa, såklart, min kompis favoritfärg! Blått i alla varianter och grått är hennes favoriter. Mina grannar som flyttade in under min semester har mer ordning på sin balkong än mig och efter sommaren har jag ändå bott där i ett år! Har sett fram emot att kunna sitta i kvällssolen och njuta. Nu kan det kanske äntligen bli av.
Ska hem och montera ihop bordet ikväll. Ge det ett försök åtminstone, annars hjälper säkert pappa till!
Men jag lyckades ändå bära allt från gatan och upp till balkongen själv, via hissen, men ändå! Jag är en liten seging.

Kommentarer:
Postat av: tkqbcfmz gtyb

qxeydpiko gnykwm kpigw osrikjndt raifxkuyj lwqbnvmej dgaxhnve


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits