viva Italia

Sedan jag besökte Italien första gången som sjuåring har landet haft en speciell plats i mitt hjärta.
Därför var det inga tvivel om vilket land jag hejade på i gårdagens finalmatch mellan Frankrike och Italien.
Ciao Ciao Italia!
Att avgöra på straffar är inte riktigt rätt, det är ju fotboll de tävlar i och då borde spelet avgöra. Visst var väl inte Italien det allra bästa laget, men de vann och jag jublar!

Idag var jag riktigt trött när klockan ringde. Tack och lov för mina mot-trötta-ögon ögondroppar säger jag bara. Köpte en radda med engångs ampuller, de där som apteket gjort reklam för i tv.. Funkar bra, men det svider lite  med en gång.
Dessutom är  det massa pollen i luften, mitt vänsteröga kliar som tusan. Så det blir en massa ögondroppar i dag, det är jag beredd på.
Vi är väldigt få på kontoret idag, telefonen har ringt en gång. Till en som var på semester! Såå trist.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits