tant!

Åhh tanter!
Var på ljusbehandling under lunchen. Hade precis tagit av mig alla kläder och dragit på mig, den å så snygga, rocken, som är minst fem storlekar för stor. Gissa vad som händer, jo tanten som kom en bra stund efter mig smiter förbi min rygg och går in först. Argh!
Det är lite av en oskriven regel att man inte går före den som är där när man kommer, speciellt inte när den personen är redo att gå in. Sköterskan förstod att jag var irriterad och markerade lite mot tanten. Men hon spelade Allan. HImla människa. Hon spräckte mitt tidsschema tanten!

Kommentarer:
Postat av: Matilda

Fy! Dålig stil där!

Nu till en annan fråga :-) Jag är på jakt efter en DKNY väska jag såg i våras på Åhlens i Gbg, och nu är den slut! Har tittat på NK men den finns inte där heller. Undrar om du vet ngt annat ställe som säljer deras väskor i Göteborg? Tack på förhand! Ha en trevlig dag!

2006-07-10 @ 15:24:27
Postat av: Emmaria

Ja usch, sånt gillar vi inte!

Hmm, har funderat lite. Mitt tips är en väskaffär som ligger runt Korsgatan, de kan ha DKNY men jag är osäker och vet faktiskt inte annars.. Sorry.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits