sweaterdress

Den grå tröjklänningen från H&M åkte tillbaka idag. Den är cool, men den är inte Emma. Ibland fastnar jag i saker som jag vill ha men sedan inte trivs i, så var det då jag köpte den. Innan jag skulle göre returen gick jag runt en sväng. Hittade en annan söt grå klänning i sweatshirt-material. Söt men väldigt casual. Passade på att prova den klänning Ebba har på sin byline-bild i senaste Veckorevyn. Den var inte heller Emma men så hittade jag en tredje tröjklänning och den var Emma! Tunnt stickad, v-ringad med en holkärm. Det medföljde ett skärp som man kan ha eller byta ut. Den är väldigt kort, kan komma undan med att ha bara den nu i värmen men i höst blir den superb till leggings!
18534-2934



Kommentarer:
Postat av: my

Gha blir tokig, vet att det skrivits om vad det är för rabattkod till ASOS flera ggr, men nu kan jag inte hitta den. Någon som vet vilken det är som gäller nu? Tack på förhand!

2006-07-27 @ 13:54:59
Postat av: Emmaria

Sorry, jag vet inte vad det är för kod...

Postat av: Jag

haha, jag har samma problem som dig (A), jag köper kläderna tar kanske på mig dom en gång sen blir det automatiskt att jag inte vill ha de mer eller att jag inte trivs i den mer helt konstigt hahah :P

2006-07-27 @ 15:58:55
Postat av: Emmaria

Nej det måste kännas hundra, men ibland dras jag med av tillfället. Senare när jag funderar lite extra så inser jag ofta hur det verkligen är... vad skönt att fler är lika veliga som jag :)

2006-07-27 @ 23:10:24
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits