splendid

När jag bestämmer mig för saker jag vill ha en viss säsong är det helt hopplöst. Jag hittar aldrig det som är exakt det jag letar efter och så väntar jag för länge... Men något jag vill ha inför hösten är en så kallad Farfars-tröja. En lite tunnare ribbstickad bomullstop med knappar framtill. Tror att Filippa K har, eller åtminstone har haft, en snygg variant. Men det ska vara rundhalsat och knappar direkt som på den här från Splendid, inte att knapparna börjar en bit ner.
18534-2808


bilder my-wardrobe.com

Kommentarer:
Postat av: JessicaN

Farfarströjor är snygga! Håller med om att den ska vara rundhalsad och att knapparna ska börja direkt. :)

Postat av: Emmaria

Då tycker vi samma! :) Väldigt snyggt är det, hade många när jag gick på mellanstadiet typ, eller något sådant.

2006-07-19 @ 14:14:15
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits