solsken

Tidsoptimisten Emma är i farten igen.
På morgonen innan jobbet skulle jag åka hem till lägenheten för att platta håret (jag vet jag är fåfäng!) och sedan ta med mig den i bilen så jag har den resten av veckan också. Självklart var det mycket trevligare att sova än att gå upp, så det gjorde jag. Lite längre än min planering pallade. Så det fick bli snabb-frukost och iordninggörande. Men det funkade.
Jag hann hem till lägenheten, fixa håret, hitta La Redoute katalgoen på dörrmattan och dessutom fanns där en bok jag beställt. Hurra! Trots stress blev det en morgon med bra resultat och jag var bara fem minuter sen till jobbet!
Idag blir det återigen hem efter jobbet, på med bikinin och ut i solen. Sedan blir det nog cirka en mil cyklat på träningscykeln och tv innan sängdags. Lite inrutat men det fungerar. Vad jag svettas nu när jag cyklar då. Inte klokt! Men det är nog en kombination av att jag smörjer mig så mycket att det ligger ett litet lager lotion i huden som påverkar och värmen såklart! Men härligt är det. Tycker inte det känns som ordentlig träning om jag inte svettas.

Kommentarer:
Postat av: Emmaria

Jepp, alltid!

Postat av: Hanna

Så ska det låta ! (Y)

2006-07-19 @ 10:49:32
URL: http://fashionchica.blogg.se
Postat av: Emmaria

Men hallå vad märkligt. Jag läste kommentaren, svarade och sedan hamnade det jag skrev före kommentaren jag svarade på.. Läbbigt!

2006-07-19 @ 10:51:26
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: ihcagb uvjhl

sialjyv xmnt mudbthy vbwmzhqa dqhsp cxezrtwdo usryewzv

2007-01-01 @ 01:37:01
URL: http://www.muwvd.ypomanwbz.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits