slow start

Fördel med att bo själv är absolut att ingen kommer in innan jag ska gå upp och frågar när jag ska vara uppe. Visst det är av omtanke, men varje minut är guld värd på morgonen att få ligga kvar i sängen.
Helt sjukt för jag drömde något om ett företag som är kund hos oss. Vet egentligen bara sådär vad de sysslar med, men ändå har de hoppat in i mina drömmar. Det är lite scary nästan.
I början av veckan och i slutet av förra veckan hade jag mycket att göra. Nästan så att jag blev lite stressad. Men igår och idag har jag nada. Helt sjukt egentligen, men det är ju så. Det händer mycket mindre så fort folk går på semester.

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Jag hatar när någon ringer eller kommer in och väcker en! För man kan aldrig somna om efteråt, i alla fall inte jag. Så du har det bra du, som slipper det ;P

Postat av: Emmaria

Visst är det jobbigt! Men å andra sidan är det lite småtrist att bo helt själv också. Jag kan inte heller somna om.. :(

2006-07-07 @ 15:39:37
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits