sin, sin, sin

Idag är jag trött! När jag kom hem igår hade jag svårt att somna. Det var varmt och jag var uppe i varv efter två timmar med Robbie Williams. Insåg just att telefonen inte har ringt sedan jag kom till jobbet för snart två timmar sedan.

På morgnarna känns det som att jag alltid hamnar på fel vagn. Idag stannade den i fem minuter för att laga något, men de kan ju berätta det då! Det är ju jättefrustrerande att bara sitta och vänta utan att förstå vad som är fel. Hmm.. Tror faktiskt jag ska klaga till Västtrafik. Säger man inget får de ju inte veta det och kan korrigera.

Känner mig alldeles seg och jobbig. Inte alls kul. Jag vill få energi, men just nu orkar jag inte ens dra upp mig och bli pigg. Ikväll får det bli tidig säng-gång. Ska försöka lapa lite sol på balkongen också. Kanske försöka montera balkongbordet också...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits