pirates of the caribbean 2

Igår var det premiärdags av Pirates of the Caribbean i London. Topp-trion bestående av Keira, Johnny och Orlando var där.
Johnny såg sådär, piratisk ut. Han verkar ha fastnat för sin stil.. Keira gick hårt åt med att glittra starkast. Visst passar hon i det, men det var lite väl mycket. Och hon ser så väldigt smal ut också. Orlando var snygg i kostym med väst, snäppet snyggare än premiären i USA.


bilder gettyimages.com

UPPDATERING: Ju mer jag tittar på bilder av Keira från premiären, desto mindre tycker jag hon passar i detta. Jag tyckte väl inte det var någon hit från början, men nu tycker jag allt mer att det är ett bottennapp! Hon kan ju så mycket bättre!

Kommentarer:
Postat av: Nathalie

Den klänningen passar inte henne då bra. För mkt urringning för hennes beniga kropp.. Orlando däremot ser helt okej ut :)

Postat av: hotspot

När jag såg den bilden undrade jag om det var en skämt bild hon ser ju helt förskräcklig ut. Hon ser ju helt blött och slemmig ut, huden ser död ut och hon är benig som ett skelett, huh....

2006-07-04 @ 14:45:42
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits