på språng

Hela helgen har varit uppbokad. Sedan blir saker inte alltid som man tänkt, men so far so good.
Nu är jag hemma i huset eftersom jag inte pallar att vara instängd i stan en sådanhär ljuvlig dag.
Besökte farmor och farfar en snabbis på vägen ut. Skulle nämligen låna en kikare till ikväll. Visst kommer det vara storbildsskärmar, men det kan ju vara nice att se lite av the real thing.
Åhh det ska bli såå skoj att gå på konsert ikväll! Han verkar ha fått bra recensioner, fast inte i GP, de var lite svala i betyget. Fast å andra sidan har jag aldrig brytt mig om det tidigare!
Nej, om jag skulle ge mig ut i solen en stund.
Eftermiddagen känns lite snurrig. Ska träffa bror min och lite andra för att äta innan konserten, men jag kan inte bestämma om jag ska åka dit direkt och sedan hem och byta eller hem och byta och sedan till dem och äta... Alla dessa beslut. Fast jag bor ju liksom fem minuter från Ullevi så tidsmässigt hinner jag ju byta efteråt. Och vad ska jag göra med bilen... Ahh... Måste bestämma mig för något!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits