monday morning

Det var riktigt skönt att sova idag så mitt tids-schema sprack lite. Tack och lov hade jag gjort ordning det mesta igår kväll, men jag hade lämnat några grejer som jag kände var tvunget att fixas. Idag är det visserligen inte toppen-väder (ännu!) men det är ganska skönt att åka ut till huset och vara där. Jag får lite egen semester nästan. Plus att jag inte har råd med alla parkering det kostar att stå på gatan hos mig.
Ikväll måste jag lägga mig tidigt. Annars kommer jag vara svintrött imorgon. Min senaste grej är att somna till Morden i Midsummer på tisdagar. Förra veckan missade jag "bara" sista kvart. Gången innan somnade jag fem minuter in i porgrammet och vaknade till eftertexten.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits