low

Usch, känner mig riktigt low helt plötsligt. Allt känns bara fy och jag har trist.
Det är så segt att ha spenderat helgen i en mysig, liten stuga med nära och kära för att i nästa sekund åka därifrån och nu sitta i ett stort hus.
Jag blir deppig av mitt jobb när det är såhär lite. Dessutom är det bara personer som jag har svårt för som jobbar den här veckan. Idag gick det väl an, men i morgon kommer chefen jobba och han är inte skoj. Har väldigt svårt för hans tillgjorda sätt. Han är onaturlig helt enkelt och jag pallar det tyvärr inte. Jättedumt, men han märker inte att jag tycker detta, det är jag helt säker på. Men det påverkar ju ändå hur jag mår.
Även omjag älskar solen så blir det ju bara starkare att man vill vara ledig och sola när det är blå himmel.
Livet är inte lätt alltid. Nu ska jag se om jag kan cykla bort lite dystra tankar på träningscykeln.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits