liten jacka

TIll hösten syns allt fler små jackor, det som kallas "Cropped Jacket". Rachel syntes i en ursnygg redan förra sensommaren och TopShop gjorde sedan en variant. Chloé har med en variant på visningen inför hösten 2006 och Stella McCartney gjorde en söt modell som Nicole har i svart, men även Rachel syntes i en ljus variant av den. Själv hittade jag en kofta, som är lite i samma stil, på TopShop förra veckan. Den är jag riktigt nöjd med! Det allra snyggast vore att ha någotliknande som höstjacka, men vädret är väl inte direkt gjort för små jackor här i Sverige... Och frysa är så trist att göra!
18534-1425

bilder rachel-style.com, style.com



Kommentarer:
Postat av: jen

din kofta var verkligen snygg. önskar jag hade topshop här hemma, de har många gobitar. Och på tal om små jackor, de är riktgt snygga, vi får göra som rachel och använda dem till sensommaren. (:

Postat av: Sophie

Gemensamma krafter! Hjälp mig fixa så att www.J.Crew.com börjar skicka till Sverige! Gå in på min blogg så ser du hur du ska göra!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-07-18 @ 19:32:12
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Emmaria

jen: tack! Jag är så nöjd så!! PRecis, man får göra så att det passar årstiden! :)

SOphie: ska kolla in detta.

2006-07-19 @ 10:22:04
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits