kvällen

Vad härligt!
Efter jobbet handlade jag snabbt lite väsentligheter som mjölk och frukt. A och O enligt mina matshoppinglistor! Sedan var det raka vägen ut i solen med en bok och njuta. Ljuvligt.
Sedan har jag hunnit cykla en mil, duscha och tvätta håret  (vilket känns onödigt just nu eftersom jag är varm redan..). Emellan tittade jag på Related, lättsam söt serie. Visserligen ganska förutsägbar, men ändå underhållande.
Nu trodde jag det var dags för Las Vegas men det slutade visst förra veckan för säsongen kom jag på. Och vad ser jag inte då, jo på ettan visar de A Walk To Remember. En favoritfilm! Kanske inte så mycket för handlingen (eller jo, lite) men också för att jag har trevliga minnen som har med den att göra. En pojke, en resa och ett ljuvligt land. Inte allt i samrörelse, men det var de stora grejerna den sommaren!
Till detta blir det dessutom stora härliga hallon som hängde alldeles fina i trädgården.

Kommentarer:
Postat av: JessicaN

Det låter som en härlig kväll! :)

Postat av: Emmaria

Det var det! :)

2006-07-20 @ 09:28:28
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits