härligt

Vad härligt det är med helg! Igår var jag så trött att jag knappt visste vad jag hette. Somnade till på soffan flera gånger, men höll mig vaken tack vare en bra film. Jag hyrde Walk the Line. Riktigt bra och Reese var underbar som June Carter. Vilken dialekt och vilka ljuvliga kläder!
Idag är det molnigt över Göteborg, men det fixar nog till sig. Just nu håller jag på att städa lite och samtidigta plocka fram lite grejer att ta med till landet. Hur länge jag stannar beror lite på vad som händer. Men det behövs inte så jättemycket ändå. Bikini, shorts, linne, längre byxor och en tröja. Jag har ju massa gamla grejer där nere som jag kan dra på mig i värsta fall.
Vissa gånger när jag är på landet anstränger jag mig ordentligt, men andra gånger orkar jag inte utan går så där land-klädd.

ps. är medveten om att texten sett lite märklig ut på sistone, men jag har inte orkat/hunnit kolla på det. vet var felet är, men nu ser det inte ut som jag vill... Åh! någon som kan detta så jag slipper få krupp ännu en gång?! ds.

Kommentarer:
Postat av: fzyjnk qero

hskoyz jmagn leiym bxygsucit oxwmlszig egcsvof zdjnlgxet


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits