grått

Solen sken när jag vaknade, men nu har molnen jag såg utanför öarna dragit in. Lite grått, men det ska inte regna utan klarna upp till eftermiddagen. Hoppet har jag kvar!
Igår skulle jag baka hade jag tänkt, men så blev det ju inte. Gick på stan en sväng efter jobbet, handlade frukt och sedan var jag hungrig och trött. Kanske ger det ett nytt försök ikväll.
Fast jag hann göra pannkakor igår, så det ska det bli till lunch idag! Mmm..
Fick veta att bror mi köpt en tröja till mitt syskonbarn. Babyn går under namnet Pyret nu när vi inte vet könet, det är faktiskt jag som utvecklade det namnet som nu används flitigt (mycket stolt!). Det var lite roligt för bror&svägerska hade varit på Polarn & Pyret och hittat en tröja som det stod Pyret på. Hur gulligt är inte det?! Min bror var lite skeptisk sade han, men det blir nog bra.
De har börjat köpa lite grejer, så kanske att jag vågar mig ut. 50-56 sade brorsan att man kunde kolla på för storlek.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits