feel

Nu har jag börjat på tio olika inlägg men jag blir inte nöjd med ett enda. I det ena känner jag mig töntig, nästa taskig, tredje är för oväsentligt och en massa andra grejer som jag hittar är fel.
Snart slutar jobbet och då ska jag åka hem. Köpa frukt på fruktaffären. Kanske ska ge mig på en härlig fruktsallad. Det vore ju inte så dumt. Jag tycker det är väldigt svårt att äta när dte är så varmt. Och hemma hos mig är det bastu. Var 25,7 inne när jag vaknade tror jag. Om inte saker var som de var hade allt varit så mycket lättare. Då hade jag lätt tagit mig till en badplats eller lagt mig på en filt i en park. Men nu är inte saker lätta och jag pallar inte just nu. Balkongen blir nog bra hoppas jag.
Avundas bror min som har semester och idag är nere på landet. Fast de skulle även åka och inhandla baby-grejer. Inte så jättelång tid kvar till undertecknad blir faster! Var på baby-avdelningen på H&M idag. Snart snart kan jag börja titta ordentligt. NU insuper jag mer inspiration. Massor med gravida magar trängdes därinne, och så jag, blivande fastern!


Kommentarer:
Postat av: mgucpqlzn dehg

faryxecqi rkzwt xzipejdvb xkrahuqj egmipqtkv zyuxjngsw zgvqtsdyn


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits