en lista

När det inte är roligare än såhär så snor jag en lista från Emma! Lite (o)nödig fakta om mig:

Namn: Emma
Smeknamn: oj allt från Lilla-Emma till Fia-Lotta (mest smeknamn från familjen!)
Ålder: 24
Längd: ca 160
Vikt: inte så väsentligt va?
Favoritväska: Just nu är det nog den här, eller en liten svart över-axeln-väska.
Favoritkändis: har väldigt många...
Skostorlek: 36 tyvärr behöver jag mindre ibland...
Hårfärg: jätteblond
Ögonfärg: blåaktiga
Favoritfilm: How to loose a guy in 10 days är en av dem, har många favoriter!
Favoritskor: just nu mina älskade guldballerinas som fick ta stryk i helgen...
Drömjobb: marknadschef på klädföretag
Favoritbutik / Sverige: TopShop, H&M (tar detta som de butiker jag besöker i Sverige..)
Favoritbutik / utomlands: Zara
Favoritkaffe: Latte
Sofi eller Ebba: Ebba
Favoritstövlar: har inga... :(
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Det varierar väldigt.
Hur många skor har du: ibland alldeles lagom, men lika ofta alldeles för få!
Louis Vuitton eller Gucci: Gucci
Kilklack eller stilett: Kilklackar
TV-program: gillar alldeles för många amerikanska dramaserier
Drömutseende: Den var lite svår, en bra dag tycker jag att jag ser bra ut, men sedan finns det några grejer jag vill ha borttagna (som inte kommer nämnas här!)
Fulaste plagg i din garderob: Fult vet jag inte, men felköp har vi väl alla gjort.
Snyggaste plagg i din garderob: det kan jag inte säga...
Favorittidning: Damernas Värld.
Länder du varit i: en stor del av de Euopeiska länderna, tyvärr inte utanför Europa. Men snart kanske!
Länder du vill till: USA, Australien, Sydamerika...
Favoritplats i hela världen: Jag älskar Italien, men favoritenplatsen är nog på vårt land eller på en klippa vid havet!.
Favorithändelse i hela ditt liv: svårt att säga...
Drömbil: Porsche Boxter, men annars en mindre stadsjeep, trots att dte är onödigt. ELler bara en bil överhuvudtaget vore nice!

Vill ha mest just nu..
Skor
: ett par skoletter med lagom klack så jag kan springa på kullerstensgator i dem eller nya guldballerinas!
Klänning: A-linjeformad kort klänning/kort tröjklänning
Väska: ingen direkt...
Jeans: vet inga faktiskt..

Ett eller annat..
Chloé / Celine: Chloé
Fendi B-bag / Fendi spy: B-bag
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Christian Louboutin för de är snyggast, men jag kan inte gå i dem jämnt ändå...
Latte / Cappucino: Latte, när magen orkar med kaffet...
Coca Cola / Pepsi: Coca cola - finns inget alternativ!
Paris / Nicole: de har för/nackdelar bägget vå
OC / Beverly Hills 90210: OC i dagsläget, men i Bevans stortid var det grymt!
Puss / Kram: Puss
Pastasallad / Kycklingsallad: spelar ingen roll
Fläkt / solfjäder: Solfjäder, inget jobbigt ljud och man blir inte så torr
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Pucci

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Någon gång kanske.
Gjort bort dig för den du höll kär? det har väl alla någon gång?.
Snubblat runt i dina klackar? nej, då åker de av helt istället.
Varit avundsjuk på någon? Jo det har jag, tyvärr.
Hatat någon? nej, det är för starkt, ledsen och besviken snarare
Druckit / rökt / knarkat: Ja/nej/nej aldrig!
Velat rymma och skaffa nytt liv: inte skaffa nytt liv, men få samma förutsättningar som många andra har

Kommentarer:
Postat av: Anders

är "How to loose..." verkligen favoritfilmen?? ;) Den bör naturligtvis vara "Nyckeln till frihet"!

Postat av: Emmaria

Visst är det fruktansvärt?! men vet du, jag gillar den typen av filmer :)

2006-08-01 @ 10:23:19
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Tronja Lindgren

Hej på dig em läste att du har sko storlek 36 men att du i bland behöver mindre...det är samma här å man går verkligen miste om fina skor i bland speciellt till sommaren! Jag undrar bara vart du brukar få tag på skor i 35...Ha det bra puss&Kram Tronja :)

2007-03-28 @ 15:28:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits