en lista

När jag slutat jobbet ska jag hem snabbt och packa om min väska för att sedan åka ner till Halmstad. Vill inte komma fram för sent så jag vill praktiskt taget bara hem och vända. Därför tänkte jag göra en lista på vad jag ska ha med mig.
  • ikväll blir det väl en tur till Lilla torg - därmed en outfit, antagligen shorts, topp och en kofta.
  • imorgon blir det strand eller shopping(beroende på väder) - klädsel som passar båda tillfällena, lutar åt korta blå/vitrandiga shorts från Zara, vitt linne och en kofta, hur som helst lär det ju vara varmt!
  • kvällen blir nog utgång/Lilla Torg, men ändå lite snyggare klädsel än idag - shirts, nougatfärgad blus/mångfärgad empirieskuren topp, guldsandaler
  • söndag, mot landet - biltålig klädsel, antagligen sval eftersom bilen är varm (ingen ac)
  • måndag, jobbklädsel - stannar på landet för att inte behöva åka runt som en galning
Men eftersom jag är jag kan jag inte bara ta med mig en outfit till varje tillfälle utan lite blandat så jag kan mixa och matcha efter behag. Min kompis som har samma stil som jag, ungefär, har ju hela sin garderob hos sig. Vi brukar alltid klä oss stilmässigt som varandra. Inte likadant alltså, men kör jag mer casual så klär inte hon upp sig till tänderna och vice versa.
Anyhow det kommer säkerligen bli en riktigt trevlig helg!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits