egen utmaning

Ingen har utmanat mig, snyft! Men jag är inte den som är den så jag utmanar mig själv! :)

Fem saker i min frys, sett ifrån ett funktionellt perspektiv:
  • mat, portioner till lunch ex köttfärsås, makaronilåda mm
  • ärtor 
  • frusen morotsjuice (riktigt god att ta fram!) 
  • frysta bär i köpt förpackning
  • bröd!

Fem saker i min garderob:

  • skjortor 
  • byxor 
  • kjolar 
  • skor 
  • verktygslåda 

Fem saker i min bil: (dessvärre har jag ingen bil, men nu lånar jag mammas..)

  • extra skor (kan inte köra i nio av tio skor, de blir förstörda på hälen..)
  • radio
  • cd-skiva
  • mynt till parkering (önskar jag att jag hade mer av!)
Detta var blandat önsketänkande och verklighet..


Fem saker i min handväska:

  • mobil
  • glasögon
  • lipgloss
  • nyckelknippa
  • (vanligtvis) mp3-spelare

Kommentarer:
Postat av: emma

tar denna lista från dig:)

Postat av: Emmaria

Gör det!

2006-07-12 @ 14:13:13
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits