dresses

Igår när jag var ute på stan och kollade ltie rea och höstnytt hittade jag massor med snygga klänningar. Nu har jag ingen direkt användning av en massa klänningar, men drömma går ju alltid. En ursnygg på Benetton i ett milt mönster av rosa, gult, grönt och lite andra färger. Ursnygg modell med lite vidd i kjolen och med en underklänning. Fast som sagt, inget behov, mer kul att titta på!
Ungefär som jag ser det med att kolla på netaporter, jag har inte budget att handla där, men jag inspireras! Den här klänningen av Tibi är ursnygg och den fina ryggen är en stor detalj bara den!
18534-2684
Den här Emilio Pucci klänningen känns så himla snygg. Enkel, stilren och ljuvligt somrig med mönstret.
18534-2683

bilder netaporter.com

Kommentarer:
Postat av: ckzmpfvlo dvteslxzi

rvewms uovht imuypt noxerqjf mlnqw ajksp pbrsayxd


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits