djuriskt

Om man brukar kolla in här på min blogg vet man nog att jag förföljt Kate och gänget då de åkt runt på sin presstur kring Superman Returns. Efter presskonferens i England var det då dags för premiär och Kate's klädsel här påminner om Kate Moss tycker jag. Djuriskt mönstrat och (upptäckte jag efter några bilder) en djupt urringad rygg. Eftersom jag föredrar att visa ryggen framför dekolletaget så gillar jag stilen, fast i annat tyg hade det varit riktigt klockrent! Håret är hängande, vilket var ett tag sedan och jag kan itne riktigt avgöra om hon har extensions eller bara lite vågor i håret. Nåväl, är man söt så är man.



bilder gettyimages.com

Kommentarer:
Postat av: ida

jag tycker inte hon är sig riktigt lik... hon ser inte så naturligt söt ut som hon brukar...

2006-07-14 @ 14:44:03
Postat av: annie

Det är nog för att hon blekt håret så mkt...
Hon är ursprungligen brunett faktiskt!
Trevlig fredagskväll förresten :)

2006-07-14 @ 16:40:24
Postat av: Emmaria

ida: nej jag håller med!

annie: njae.. det tyckte jag mer då hon hade den vita klänningen på USA-premiären, men nu är dte mer att klänningen gör att hon försvinner. Den kräver väldigt av den som bär den.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits