bra

Kvällen har varit bra. Tack vare en snabb-cappuccino och lite jordgubbar fick jag ny energi.
Dels fick jag veta att jag har en lunch-date morgon. MIn kompis som ska på intervju passar på att klämma in en lunch. Alltid lika trevligt.
Hade även ett trevligt besök. Väldigt passande var dte också. När jag kom hem från jobbet skulle jag tända lampan i badrummet och den gick sönder. Då måste man skruva ner någon slags glaskupa och byta lampa, det fixar jag faktiskt, jag är inte helt hopplös. Men det var själva tillbaka skruvandet av kupan som var lite jobbigt. Tack och lov för lite muskler som fick visa upp sig :)
Muchos bra!
Nu fungerar badrumslampan som den ska igen och jag är glad och nöjd. Tankarna som stannar kvar hos mig är bara lite dumma. De lär väl försvinna tills...nästa gång!

Kommentarer:
Postat av: eremo

ibland är de bra o ha de där karlarna!
men bara ibland, eller ganska ofta faktiskt
hihihi

Postat av: Emmaria

Ja ibland är de väldigt bra att ha! Som du säger, ganska ofta faktiskt :)

2006-07-11 @ 08:35:18
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits