3 times Jessica

Om jag tycker jag har mycket kläder är det nog inget mot vad Jessica har. Visserligen får väl hon låna en hel del av det hon syns, men ändå... Här syns hon på kort tid i tre olika klänningar i New York.
Den första hade hon på sig på väg till Mtv TRL, den andra på väg därifrån och den tredje när hon syntes på stan. Tänk om jag skulle ha en outfit på väg till jobbet, byta här och sen byta till en helt annan innan jag åkte hem... Ojoj, undra vad mina kollegor skulle tänka om mig då!
Fast jag är ju inte stjärna som Jessica heller.

18534-2825


bilder sweetkisses

Kommentarer:
Postat av: pumpan

Blir hon inte mer och mer lik Victoria Silverstedt???

Postat av: Emmaria

Nej det tycker jag inte.

2006-07-21 @ 10:18:13
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits