what to do

Okej, nu är jag mitt veliga jag igen. Men hey, vad trist om jag skulle sluta vela... :)
Där har vi förresten en till
ovana!

Jo, jag svarade på meddelandet jag fick av X. När jag skickar meddelanden så har jag leveransrapport, det finns så många som hävdar att de minsann aldrig fick meddelandet när jag vet att dte åtminstone kommit fram.
Nu är det så att jag är 90% säker på att X inte fått mitt meddelande. Så jag funderar på hur jag ska göra.
1. skicka ett helt nytt
2. skicka det gamla igen
3. låta det vara
En liten risk/chans är ju att han inte haft på telefonen och därför inte fått det. (Han har två nummer...)

Såna där saker funderar jag på en söndag januari. Tillvaron blir faktiskt inte roligare än man gör den! :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits