very well

Jag tvingade mig ut förut för att köpa mjölk. Det var inte så kallt som jag befarade, eller så var jag helt enkelt tillräckligt påbylsad. Lager-på-lager-expert som jag är!
Har känt mig konstig hela dagen. Trodde först att det var för att jag var bakis, det var det nog fram till två kanske, men sedan har jag mer kännt mig sjuk. Usch! Nu har jag huvudvärk, lite hög temperatur och lite granna värk i kroppen. Får hälla i mig lite c-vitaminer, dricka en kopp té (äntligen mjölk!!) och kura ner mig i min säng.
Nu är det -10 grader ute. Hjälp vad jag klagar på kylan, men min hud torkar, håret blir sprött, det är tungt att andas ute och hela min kropp mår uschigt då det är kallt! Jag tål helt enkelt inte kyla, vilket är rätt kasst när man bor i Sverige!

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Det var verkligen fruktansvärt kallt igår, idag också, men idag skiner solen, i alla fall hos mig!

Postat av: Emmaria

Ja usch ja! Solen skiner här idag, men det gjorde den igår också.. Delvis det som gör det så himlans kallt!

2006-01-22 @ 12:13:10
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits