städning, low, framtid

Somnade framför tv:n efter att jag pluggat två timmar efter jobbet. Sedan sov jag två timmar... Den här veckan har jag sovit varje eftermiddag. Att jag är så trött fattar jag inte!

Ikväll var mams och paps här. De hade stora verktygslådan med sig.
Paps fick byta två taklampor osm gått sönder, jag når inte... Sedan satte jag upp några tavlor äntligen. Känns redan mer ombonat!

Har hunnit städa en massa också. Känns jätteskönt. Det är så fint och fräscht så!

Känner mig lite low.. Vet inte varför, ibland fattar jag inte hur min kropp fungerar.

Imorgon på jobbet ska jag och min chef sitta ner och prata om min framtid. För att ha en tills-vidare-anställning så känns det väldigt seriöst. Han sade samma saker om samtalet som sist. Men då hände inget och det ledde egentligen ingen vart. Jag förstår inte vad han vill. Lite förvirrande, men spännande också.
Jag känner mig så kluven, vill inte binda upp mig helt och fullt här för länge heller. Detta företaget fungerar inte på ett sådant sätt som jag önskar att jobba på i framtiden. Skulle på ett sätt vara skönt att vara här i sommar också, men jag vill göra nya saker. Jag vill testa mina vingar och få mer erfarenhet!
Som sagt jag är kluven, men jag får väl se vad han säger imorgon.
Det som gör mig mest fundersam är att han sade att jag skulel få en chans att fundera på hur jag ville ha det innan mötet. Jag vet hur jag vill ha det, mer ansvar och högre lön. Tror ni han kommer gå med på det?!
Har inte fixat någon lunch men jag orkar inte, får åka hem och äta något istället för att äta på jobbet. Jag ska ju träna på eftermiddagen så jag hinne rinte vela för länge på stan...
Nej nu blir det sovdags! Baci!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits