Sofis mode

Okej, så läser jag vad hon rekomenderar den här veckan och har, som vanligt, några tankar.

Visst sommarens (då tänker jag på 2005) smycken var i många fall stora, färgglada och bohemiska. Men jag tröttnade på det i juli och köpte på mig tunna kedjor och liknande.
Varför försöker hon att få det till en ny grej när det var modernt redan för ett halvår sedan?

Träningskläder hade Fredag i förra veckan och det hör ihop med den här "nya tag-gejen". De reflekterade till och med över det på träningen igår...

Nej, jag saknar fortfarande det där lilla extra från Sofi och hennes mode. Det roligaste är nästan att kolla in hennes olika byline-bilder vecka efter vecka!

Stilometern känns ganska given, pastelligt smink i vår, headbands och diadem. Men vem tusan tar på sig sin skidjacka i stan?! Ruggigt.

Kommentarer:
Postat av: felicia

ja tycker att också att bilden är roliga att kolla in o sen stilometern... men jag tycker att träningskläder grejen va skittråkig.

jag köpte också kedjor redan i somras =)

Postat av: Anna

ja, jag håller med dig. Saknar också det där "lilla extra" från henne.. personligen gillar jag nog Ebba von Sydow bättre än så länge i alla fall. :)

2006-01-13 @ 16:22:12
URL: http://annacarlsson.blogg.se
Postat av: evelina

Jag tycker Sofie är duktig, och jag tror hon vill inspirera alla, unga som gamla! alla kanske inte är lika hippa som dig emmaria och behöver lite hjälp när det gäller mode, har du tänkt på det?

2006-01-13 @ 17:15:19
Postat av: Emmaria

felicia: ja tycker som sagt att en del är kul, men andra saker känns sådär.

Anna: Ebba kör steget längre och det får hon visserligen en del sit för, men det blri roligare och man behöver ju faktiskt inte tycka precis likadant. Sofi kör lite väl mainstream...

evelina: Oj, nu började jag skratta lite förmig själv. Hipp är nog det sista jag skulle säga om mig själv. Men jag tror jag fattar vad du försöker säga. Det är suveränt att sådana som Sofi ger enkla tips som man lätt kan ta till sig. Jag jämför en del med Ebba och hon känns lite mer edgy, det tycker jag är kul.
Men alla tycker vi olika, som vanligt :)

2006-01-13 @ 17:21:11
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits