shaggy

Hörde just en låta av Shaggy. Just den låten tar mig några år tillbaka i tiden. Den förknippar jag med bråk jag hade med min dåvarande pojkvän. Inte så trevliga minnen med andra ord.
Det värsta är att så fort jag hör låten kommer exakt de känslorna tillbaka. Det är som om tiden bara hoppat tillbaka och jag är alldeles ledsen över ännu en idiotisk sak. Jag känner mig liten och obetydelsefull, precis som han fick mig att känna. Det var inget bra förhållande. När det var slut låg mitt självförtroende i höjd med fotknölarna. Men nu har jag arbetat upp det till att vara bra mycket bättre än det var innan honom.
Usch! Det här var väl inte direkt vad jag behövde på min usch-dag.
Fast igår poppade faktiskt ett litet mess från X in, alltid något!

Kommentarer:
Postat av: zatg mxwdypr

ytfjmlhgi yodrehltu leytbhic xqbvwtamf mvaswq jncdqte znmhp


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits