predikanten lockar

Nej nu ska jag försöka läsa ut min bok Predikanten. Upplösningen närmar sig!

Sitter och blir lite sur på folk som säger saker men inte lever upp till det.
Jag kanske är fånig, men har man sagt lite sådär att man ska ses och den ena parten hör av sig och undrar om man ska hitta på något, borde man inte åtminstone svara då?!
Eller när någon säger, "jag ringer imorgon för att berätta vilken tid jag kommer till dig" men aldrig ringer och därmed inte kommer...
Eller den där som avbokade sist man skulle ses och säger "men nästa vecka då måste vi ses" fast det var för tre veckor sedan och fortfarande inget ljud...

Men det kanske bara är jag som tycker att man åtminstone kan höra av sig med ett litet meddelande... Så svårt är det inte, mina föräldrar är utmärkta på att skicka sms!

Baci!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Håller helt med dig! Och får man förhinder så kan man i alla fall höra av sig och berätta det, det känns så respektlöst ibland när folk bara struntar i det som sagts!

Postat av: Emmaria

Ja det tycker jag med. Respektlöst är rätta ordet!

2006-01-18 @ 17:31:54
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Marika

predikanten är superbra.. jag gillar henne skarpt.... har fått den senaste boken idag...stenhuggaren.. jag hoppas hoppas.. att den är lika bra som de andra två..

2006-01-18 @ 19:21:20
URL: http://micky.blogg.se
Postat av: Emmaria

Jag har redan läst stenhuggaren och den är jättebra. Det händer dock något mindre bra... Ska itne avlsöja vad. Du får återkomma när du läst ut den! :)
Predikanten var bra, gillar den typen av böcker.

2006-01-18 @ 23:42:41
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits