på språng

Idag tacka jag spårvagnarna för deras olämpliga stopp. Skulle egentligen vara nere påstan nu och träffa en kompis. Men hon ringde och hade fått stopp på vagnen så det dröjer ett tag innan hon är på plats.

Ska strax bege mig iväg. Har fixat mig vilket känns otroligt skönt till skillnad från morgonen. Nu har jag jeans, skjorta, nytvättat hår och lite fräschare i huden än likblek!

Idag kom Elle, men eftersom jag itne jobbat kunde jag itne få med mig ett ex hem. Nåväl, det blir en trevlig måndag! Tror det är fler tidningar som kommer ramla ner i nästa vecka! Härligt! Tur att de inte kom den här veckan för det har jag inte haft tid med.

Nu ska jag ut och hoppas att det kommer spårvagnar hos mig!

Kommentarer:
Postat av: anita

hur har du skaffat så fin blogg?:)

Postat av: Emmaria

Jag har fixat till det själv! Klippte & klistrade och ändrade mellan olika stilmallar och gjorde lite andra grejer. Det var en del jobb eftersom jag inte vet hur man gör, men det var kul och jag är nöjd med resultatet!

2006-01-13 @ 23:34:58
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: anita

hur gkorde du det då. om du har lust att berätta!? :$

2006-01-14 @ 01:23:11
URL: http://aannii.blogg.se
Postat av: Emmaria

Hmm, lite svårt att förklara rakt av, men om du vill göra en liten förändring sjävl så kan du ändra typsnitt.
Välj stilmall, sedan redigera stilmall. Där hittar du alla koder till hur mallen är uppbyggd. Scrollar du ner där ser du var typsnitten stå och där kan du bara skriva in vad det typsnittet heter som du vill ha. Sedan får du försöka tyda vilket som blir vilken text, men det tror jag du hänger med på. De heter Header, H1, H2, H3 har jag för mig.
Eftersom jag itne förstår mig på det riktigt själv så har jag lite svårt att förklara vad jag gjorde. Det blev en del klipp och klistra och flytta färg koder för att ändra färgerna. Färgkoderna är de som har # framför sig.
Lycka till!

2006-01-14 @ 12:01:30
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits