men åh!

Just nu finns det bara en ordentlig irritationsgrej i mitt liv och det är jobbet.
Försökte att resonera lite med hon som ska lämna uppgifter till mig. Men det var lönlöst. Varför kan ingen fatta?
Det tar inte en halvtidstjänst att göra de grejerna!
Och så fick jag veta att mitt andra jobb kan jag inte börja på igen förrän möjligtvis i februari.

Men jag ska inte deppa ner mig i det här. Positiva inställningar är mycket roligare!
Idag är det fredag vilket innebär helg! :) Dessvärre ska det vara svinkallt den här helgen och jag har en policy, gå ej ut då det är för kallt! Den lär infalla...
Fast det är klart, har jag bil är det väl inte så farligt...

Nej nu ska jag simulera att jag arbetar, för jag har ju så mycket.. Eh, de har absolut ingen koll på det här stället vem som gör vad!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits