K

Just nu känns K som ett avslutat kapitel för mig. Totalt kaputt!
Men fråga mig inte om två veckor...
Sättet han kan vara på ibland gör mig så enormt irriterad. Han är så nonchalant och kan bete sig som en idiot. Som om vi bestämt att ses och han inte hör av sig för att bekräfta det som vi sagt, när jag då hör av mig och undrar. Då kan jag få någon syrlig kommentar som att han ska göra något annat istället och att han får se om han kan klämma in mig. Eller när vi bestämmer något och han sedan avslutar med, men du behöver ju inte säga nej om något annat dyker upp för dig. Det är direkt översatt med "jag kommer om jag inte får roligare planer". Idiot!
Nu har han varit sådär nonchalant ett par veckor och jag blir galen. Alltså vi är inte tillsammans, därmed har vi inga rättigheter/skyldigheter gentemot varandra, men man kan ju åtminstone bete sig som man gör mot en vän. Eller är det för mycket begärt?!
När jag inte är med honom så är jag så glad att vi inte är ett par. Men så har vi de där mysiga stunderna då det känns som om vi är ett och jag önskar inget hellre än att kunna bli officiell med honom.
Nej, det kommer nog inte hända. Snart kommer han dessutom flytta, på allvar den här gången. Men jag känner honom, blir han inte nöjd med tillvaron kommer han höra av sig till mig, massor. Så gör han alltid. Jag är hans safety-net. Men tyvärr slänger han bort det lite väl ofta...

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Vad är det för iddi Emmaria?! Dumpa NU!

Postat av: Martinja

Usch...känner igen det där allt för väl. Han verkar inte respektera dig utan tar dig för givet. Helt klart hör man av sig för att bekräfta eller avboka det man snackat om. Till o med BRA vänner gör det ju, av respekt till den andre. Och killar gör det med. Hör de inte av sig så bryr de sig oftast inte speciellt mycket. Och att han dessutom antyder att ni kan ses när "han kan klämma in dig"?! Vilken jävla bullshit!

Det "rätta" rådet till dig är: kasta han fan! Men eftersom jag är kvinna och människa och småmesig av mig ibland så vet jag att det är svårt. Men hör inte av dig på ett tag och se om han ringer eller så och när han gör det så verka upptagen och ha kul på annat vis. Tyvärr... men kan vara ett sätt att se om han vill ha dig... Vet inte er historia riktigt heller... Men stå på dig och sjunk inte ner på botten - du är värd mer :-)

2006-01-23 @ 10:55:46
URL: http://martinja.blogg.se
Postat av: Emmaria

Angelica: Jaja... Jag vet! Men du vet, ibland tänker man inte med hjärnan...!

Martinja: Nej alltså, det låter verkligen ruskigt när man läser hur jag skriver, vi har en flerårig historia vilket påverkas såklart. Men jag fattar inte att vi har det som vi har det. Fast en sak som bör tilläggas är väl att detta händer ganska sällan. Äh, jag ska inte försvara det, det är dumt! Men det är lite mysigt att ha honom, när dte är bra, eftersom jag är singel. Han är den enda fasta jag har, men det lär inte bli så mycket mer nu!
Jag är absolut värd mer! Tack Martinja! :)

2006-01-23 @ 11:48:47
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Emeelia

Killen verkar vara 14 år gammal. Snälla snälla, dumpa en sådan kille. En kvinna med självrespekt ser inte åt såna nollor.

2006-01-23 @ 14:26:17
URL: http://www.emeelia.blogg.se
Postat av: Emmaria

Kan ju int edumpa honom eftersom vi int eär ihop. Men det kommer inte bli några get-togethers på det närmaste!

2006-01-23 @ 22:53:07
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Galadriel

varför låter du någon behandla dig på det viset?

//G.

2006-01-24 @ 15:44:10
URL: http://galadriel.blogg.se
Postat av: Emmaria

Det är frågan det.
Men det här är händelser sammanfattade på fyra år, så det är inte något som händer jämnt ch ständigt. Jag har lite självbevarelsedrift! Men äh, det är inget man ska ta, egentligen!

2006-01-24 @ 16:41:13
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Mangobeat

Ojojoj, någon att komma tillbaka till som du beskrev dig själv som. Det har jag också varit till en kille, och jag hopplöst förälskad som jag var trodde ju varje gång han kom tillbaka att de skulle bli på riktigt men man är dum ibland. Har dock världens finaste pojkvän nu sen ett år tillbaka, trodde ett tag att jag aldrig skulle få vara lycklig, men lyckan kommer!!

2006-02-11 @ 19:12:33
Postat av: jfla rhfiowg

adtfxj wgnrcav uqed zvsyu dcwt tenl lrqaxgtec

2006-12-31 @ 20:30:07
URL: http://www.jucbaw.tzuxabndw.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits