I am not alone

Kanske är det inte så konstigt att allt känns håglöst idag... Läste detta på Aftonbladet.
Årets deppigaste dag!

Två dagar innan lön, kallt, grått, snöigt, långt till nästa långlediga helg (om man inte går i grundskolan/gymnasiet vill säga...). Ja jag kan då se flera faktorer.

Det som gör den här dagen deppig för mig:

  • vädret
  • kylan
  • vintern i allmänhet
  • blek  hud
  • inget svar från rätt person.... (läs X)
  • känner mig uschig (läs pluffsig)
  • trött på att bli överkörd på jobbet, men lite stolt över att jag satte ner foten
Tänker jag efter riktigt noga blir listan lång, men herregud, så deppig är jag inte. Men det går inte att förneka att utan några av de här faktorerna hade jag varit vid lite bättre mod, även om jag har dåliga dagar även i maj, juni, juli och augusti!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits