härligt!

Nu sitter jag här. Nyduschad, insmord och med lite mat i magen. Det känns bra!
Jag gillar den här sköna känslan som kommer efter träningen. Men idag var det inte lika jobbigt som sist. Kanske ska våga mig på lite annan träning ett tag så jag kan få variation. Boxning skulle jag vilja gå på!
Ska se om jag kan övertyga någon att hänga på nästa vecka! Det är inte så kul att gå själv eftersom man under en stor del av passet tränar två och två.
Där kan vi snacka jobbigt! Första gången jag gjorde det upptäckte jag muskler jag inte visste fanns.

Skulle fikat med en kompis nu på kvällen efter träningen men han måde inte bra så det får bli en annan dag! Inte kul om han mår kass och jag vill inte bli smittad. Får man säga så? Ja det får man bestämmer jag!

Kommentarer:
Postat av: v

det låter härligt. =D..
trevlig kväll!

Postat av: Emmaria

jepp! :)
Tack detsamma!

2006-01-19 @ 21:41:58
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits