brills

Idag har jag hämtat mina nya glasögon. Lite ovant måste jag säga. Kommer nog fega och använda de gamla ett tag... Eller varva kanske. usch, känns som om jag skiljs från en familjemedlem!
Ikväll blev det lite zappandes mellan Desperate Housewives och Dirty Dancing. I love den filmen! Hur snygga är inte de vita byxorna Baby har på sig, som har perfekt längd. Sedan är jag ruggigt förtjust i de enkla tygskorna också. Precis min stil! Måste hitta ett par som itne ge rmig sådan skoskav!

Nobody puts Baby in a corner!

Imorgon ska jag agera nåldyna, dvs ta blodprov på morgonen. Uppföljningsprov som ska leda till läkarbesök om ett par veckor. Tjohoo... Typ inte.

Sedan blir det lunch med en kompis, jobb, träning och OC! Har visserligen sett första avsnittet redan, men det ska bli kul ändå!

Nu, sängen.
Baci!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits