bra start

Härlig start på veckan. Gick upp i tid, har pluggat och snart läst klart min bok. Jag kan inte släppa den.
Snart blir det lunch och sedan jobbet.
Sitter fortfarande i valet och kvalet om jag ska träna efter jobbet idag. Ska ta med mig grejer i allafall, så kan jag bestämma mig sedan.
Mitt hår har bestämt sig för att bråka med mig. Jag kan verkligen inte få det snyggt. Luggen, eller det som är runt ansiktet lägger sig jättefult, tänk snedlugg alla 80-talet... Hujeda!
Sedan har mitt fall kommit tillbaka vilket innebär små vågor kring ansiktet... Hmm. Sluta bråka med mig!

Ganska skönt att börja veckan med att jobba på eftermiddagen faktiskt. Istället för att jaga upp mig på morgonen så kan jag ta det lite lugnt för att få en bra start på veckan!

Kommentarer:
Postat av: Anna-Karin

Ett hett tips; platttång. Det enda rätta när det blir vågor sådär oönskat. Bara till det dock.

2006-01-30 @ 13:27:40
Postat av: Emmaria

Kör redan med plattång, men ibland är den lite för effektiv och då står håret rakt ut istället... Sådär snyggt! :) Tack för tipset.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits