Begär

Det finns ingen sak som väcker sådant ha-begär hos mig som ett par snygga ballerinas. Jo okej, väskor då. Men ballerinas och mockasiner ligger väldigt bra till!
Jag är ingen person som är överdrivet förtjust i vinter-skor. Stövlar och boots är inte min grej. Visst kan jag hitta snygga, men det går inte att jämföra med vår/höst och sommarskor.
Just nu vill jag köpa ett par ballerinas, men det känns ganska fånigt eftersom jag knappast kan ha ballerinas när det är nollgradigt ute. Usch för det här landet och kyla!
Våren var är du?!?! Jag längtar!!!

18534-141818534-1419
De guldiga till vänster är de Chloé-skorna som
Mischa höll i på en shoppningtur nyligen. Tänk om de finns i hennes garderob hemma, åh de skulle göra så mycket mer nytta hos mig! :)

bilder netaporter.com & shopbop.com

Kommentarer:
Postat av: Camilla

söta + en trevlig blogg!

Postat av: Emmaria

Tack! :)

2006-01-18 @ 11:19:28
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Sabina

De finaste guldsandalerna ever!
intressant blogg har du också :)

2006-01-18 @ 14:05:12
URL: http://sabellina.blogg.se
Postat av: Frida

Jag älskar ballerinaskor!! Det är så otroligt söta och passar perfekt på vilka sorters fötter som helst, jag har nog inte ett par enda riktiga vinterskor som jag använder, jag hatar vinterskor! Jag hittar aldrig några snygga, men snart är det sommar och då har jag redan spanat in ca 4 stycken olika ballerina :D

2006-02-06 @ 21:01:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits