a lot like love

Hyrde filmen A lot like love. Den var bra men inte alls som jag trodde. Jag hade fått för mig att den skulle vara roligare och lite annan än den var. Men eftersom jag velat se den ett tag så var det kul att se den.
Jag gillar Amanda Peet, men Ashton Kutcher har jag svårt att se som något annat än den smådumme Kelso i That 70's Show. Minns det första jag såg Amanda i, vad jag kommer ihåg iaf. Det var en serie som gick på SVT och hette Jack&Jill. Så söt tyckte jag men den lades ner har jag för mig...

18534-144418534-1443
bilder gettyimages.com

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Älskar den där guldiga klänningen! Selfridges gjorde en som var jättelik och som kostade typ 60 pund. Varför köpte jag inte den? Så dum jag är. Ångrar sällan något jag köpt,men det händer att jag ångrar att jag inte köpt något :)

Postat av: Anna

Jack & Jill lades inte ner helt plötsligt, utan fick ett ordentligt slut. Du kanske missade fortsättningen? Men visst var den bra!

2006-01-22 @ 08:40:19
Postat av: Emmaria

Sofia: Klänningen är ursnygg! Det är oftare jag också ångrar köp jag inte gjort snarare än köp jag faktisktgjort.. :)

Anna: Nej det var kanske så, det var väl bara jag som inte var riktigt nöjd med slutet på serien då :)

2006-01-22 @ 12:10:50
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits