vackra ting

En snygg topp och en lika snygg klänning att drömma sig bort till vår och sommar med hjälp av.
Jag vet att många inte förstår hur jag kan titta på dyra kläder som jag ändå inte har råd att köpa. Jag inspireras av det, det är samma när jag bläddrar i tidningar, tittar på serier och folk på stan, inspiration! Bara för att jag inte har råd att köpa just dte där plagget så ser jag det, gillar det och har det med mig när jag går på stan i de affärer som jag brukar handla i. Så funkar jag, men vi är alla olika.
18534-177418534-1773


bilder netaporter.com


Kommentarer:
Postat av: Tillie

Japp det här var verkligen något att bli inspirerad av. Man kanske skulle ta och så lite själv... :-)

Postat av: Hanna

mm! de var vackert! ;)

2006-03-01 @ 10:55:56
URL: http://lilyrose.webblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits