tur?

Just nu är jag tacksam att jag är singel imorgon. Tänk om jag skulle behöva sitt aoch stirra en sötnos i ögonen och vara tindrande... Jag har nämligen fått en vagel på ögonlocket. Eller något är det som svullnat upp iallafall. Längst in i vrån vid näsan. Väldigt trevligt... Äh, än så länge syns det inte, men det känns!

Imorgon ska jag jobba en stund på kvällen. Passande! Idag har jag sett extremt många gulliga par på stan, tänk då hur det blir imorgon.... Vad fånigt det är egentligen! Imorgon är som vilken dag som helst. And that's final.

Nu ska jag äta en macka och sedan bege mig till vagnen för att åka och träna.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jag lider med dig! Jag får vagel några gånger per år, typ vid en särskild period.

Så jag vet hur det känns, urjobbigt. Dock har jag en slags ögonsalva som jag har fått fr. min ögonläkare eftersom jag har lätt för att få det.

Ha en trevlig kväll!

Postat av: Anonym

Du skulle bara se hysterin här i Texas kring Valentines Day...

2006-02-13 @ 21:33:26
URL: http://toveslilla.blogg.se
Postat av: Emmaria

Sandra: Usch, det var inte kul. Jag ska väl egentligen inte klaga, det händer kanske en gång om året, om ens det...
Vet att mamma har en salva, funderar på att låna den, allt som kan hjälpa... Hoppas du har en trevlig kväll! Min har varit bra, lite trött nu bara :)

: haha, kan tänka mig att det är rena hysterin i USA. Där är ju valentine en riktigt firad dag, här är dte mer semi-firande.

2006-02-13 @ 22:50:27
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits