...then

När Jennifer Lopez släppte skivan This is me...then fick jag den på mp3 av min bror. Jag spelade in den på min minidisc och lyssnade mycket på den. Gillar soundet, väldigt soft utan att bli smörigt.
Nu har mamma tagit över min MD och jag använder min mp3-spelare istället. När jag var hemma igår så brände jag musiken på en vanlig skiva och spelar den nu igen. Tycker väldigt mycket om den skivan! Fast den påminner ganska mycket om K... lyssnade på den under vår första och bästa (?!) tid tillsammans.
Så nu ska jag sätta på stereon och läsa en bra tidning.
18534-1723
bild cdon.com


Kommentarer:
Postat av: Linda

Grattis! Visst är det en skiva som lyfter för varje lyssning?

Postat av: Anna

jag tycker också väldigt mycket om den skivan! speciellt "Loving you" och "still" är klockrena.

2006-02-21 @ 17:31:21
URL: http://iziadith.blogg.se
Postat av: äza

åh sånt är så jobbigt. När alla låtar påminner om någon speciell.. fy fy fy!

2006-02-21 @ 17:34:01
URL: http://azas.webblogg.se
Postat av: Emmaria

Linda: Ja den är underbar. Jag gillar den absolut.

Anna: Loving you är underbar! Still med, jag gillar nästan alla. FÖrutom de som spelats sönder på radion...

åza: ja det är hopplöst. Sådant gör mig så sentimental ibland! Shaggy med Angel och den där andra låten, som jag inte minns namnet på nu, påminner mig starkt om ett annat förhållande. Jag får nästan andnöd när jag hör dem. Fruktansvärt!

2006-02-22 @ 00:26:32
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits