solsken!

Solen skiner ute och det går inte annat än att vara glad. Söndagar brukar inte var den mest roliga dagen på veckan, men alla dagar är härlig då det vankas sol!
Ska strax slänga på mig lite kläder och sätta mig i solen. Ljuvligt. Jag blir helt lyrisk!

Igår var det melodifestival igen. Sådär tyckte jag... Kände mig lite off igår, eller kanske var det så att mitt sällskap var desto trevligare... :)
Lena är grym. Såg hennes krogshow här i Gbg för fyra år sedan (mammas födelsedag..) och den var riktigt skojig! Jag gillar folk som bjuder på sig själva och visar sig vara mänskliga.
Sådan är jag själv, bjuder på mig själv alltså.

Anyhow, Magnus var väl ok, men Kikki.. Njae fattar inte grejen riktigt, och vad hade hon på sig?! Den där Velvet var inget direkt bra heller.. Känner mig väldigt kritisk idag, sorry!

Nu ska jag slänga på mig ett par lager kläder, svepa in mig i en filt och njuta av solstrålarna mot min kind!
Ha en ljuvlig dag, i solen!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits