solgrejer

Idag lyste solens vackra strålar på mig och jag njöt fulla muggar! Äntligen så mötte jag fler på stan som vågat plocka fram sina solglasögon. Nu på vintern använder jag inte mina favoriter från i somras. De var lite större bågar och känns lite off att ha till parkas. Iställer använder jag ett par Kookai-brillor jag köpte i Florens för några år sedan. Jag har ganska svårt för att hitta solglasögon, men de trivs jag verkligen i. Eftersom mitt ansikte är ganska litet kan jag itn eriktigt anpassa mig efter solglasögons mode utan måste gå efter det som passar mig. Dessutom så tycker jag ju att allt blir snyggare då man faktiskt passar i det, oberoende modet. Jessicas är ruskigt snygga. Orättvist att hon har (minst) två par Oliver People's Athena.
18534-176218534-1761


bilder jessica-style.com

Kommentarer:
Postat av: Galadriel

namnet stämde alltså? mitt minne svek mig inte? :)

Postat av: Emmaria

Yes du hade helt rätt! Jag gillar dem verkligen. Riktigt snygga. Men tror dessvärre inte att de passar mig.. Får drömma lite!

2006-02-28 @ 09:22:02
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits