right now

Just nu kan man kolla in det här gänget på kanal5.
18534-1734

bild mischa-b.org


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

hejsan , jag har inte bloggat så länge , du skulle inte kunna förklara för mig hur man lägger in bilder på sina inlägg sådär som du gjort med OC :) skulle va helsnällt .

Postat av: Emmaria

Hej! Du tar en bild osm ligger på din dator, väljer "ny bild", "bläddra", sedan ladda upp ny bild. Efter det är gjort så laddar datorn upp den till blogg-servern och du kan välja att öppna ett inlägg med bilden. Har du flera bilder i ett inlägg kan du trycka på en liten ikon i verktygsrutan och då poppar ett nytt fönster upp som viser bilderna och du kan markera den du vill ha med i inlägget.
Hoppas du hängde med, fråga igen annars!

2006-02-22 @ 22:23:56
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Madeleine

tack så jätte mycket för hjälpen nu ska jag försöka få min blogg lite kul men bilder och sånt , tusen tack ännu en gång :D:D

2006-02-23 @ 11:25:06
URL: http://madeleinee.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits