press och rykten

Visst är det märkligt hur det fungerar med rykten, skvaller och tidningarna..
Någonstans ifrån får tidningarna höra saker om kändisar. Tabloiderna skriver att de gör slut (eller något sådant) och det blir en stor grej. Sedan går en presstalesman ut och dementerar. Därefter visar sig alltid paret tillsammans som för att motbevisa ryktena.

Titta bara på Jessica och Nick. Varenda gång tidningarna skrev att de skulle skiljas reste de någonstans ihop, gick på en gala eller ut på stan tillsammans. Allt för att hålla uppe fasaden.

I dagarna var nyheten att Tom Cruise och Kate Holmes skulle separera, idag kan man se bilder på dem hand-i-hand på en begravning. Väldigt lägligt.

Jag gillade Kate förut, men jag lyssnar nog lite väl mycket på alla rykten och fattar inte hur hon kan låta Tom styra henne på det viset. Ryktena säger ju saker som att hon sparkat sin agent/assistent eller dylikt för att Tom inte godkände den personen, att hon ska konvertera (eller redan har) till scientolgin och så vidare! Det ska ju inte gå till överdrift saker och ting!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

du kanske inte ska tro så blint på allt du läser?

2006-02-18 @ 14:11:28
Postat av: Emmaria

Men det är ju hela grejen med det här inlägget, att tidningarna skriver saker som inte är sanna och att man ska ta allt med en nypa salt. Jag tror inte allt jag läser, men jag erkänner att jag faktiskt läser skvallret.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits