present

Gick på stan efter jobbet för att hitta present till mamma. Hon hade gett mig idéer så jag hoppas jag förstod dem rätt. Tack och lov för öppet köp!
Dels köpte jag en söt brosch formad som ett hjärta, enkel och snygg. Det blev även en halsduk som matchar hennes nya jacka. Halsduken är jag mest osäker på, men hon fick som sagt byta om det skulle vara så!
Via
eremo fick jag även tips om Nallebudet. Så imorgon ska, förhoppningsvis, en nalle dimpa ner i brevlådan! Håller tummarna för att posten sköter sig! 
eremo: Hoppas du inte tycker jag härmas :) men det var en sådan suverän idé! 

Kommentarer:
Postat av: eremo

härmas? jag blir ju glad ju. o du brukar ju härmas, engla....o så nu jag oxå
moahhahaha *ironi*

Postat av: Emmaria

vad bra! Jag tänkte vara lite ironisk, man vet ju aldrig vad vissa som läser får för sig... Ska bli spännande att se om den hinner fram. Jag hoppas det!

2006-02-28 @ 23:16:33
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits